Preskočiť navigáciu

Doručenie a vrátenie

Doručenie:

Vaša objednávka bude vybavená v predpokladanom termíne dodania (prípadne v časovom intervale) uvedenom v potvrdení o odoslaní, pokiaľ nenastane iná skutočnosť, ktorú nemôžeme ovplyvniť. Zvyčajne je to 48 až 72 hodín (3 až 5 pracovné dni), ak ste objednávku zadali do 14:00 hod. SEČ. Ak nie sme schopní dodržať odhadovaný dátum doručenia z dôvodu, ktorý nemôžeme ovplyvniť, budeme Vás kontaktovať s upraveným predpokladaným dátumom doručenia.


Zrušenie:

Ak ste úspešne zadali objednávku a rozmysleli ste si to, jednoducho odmietnite jej doručenie. Na vrátenie tovaru máte až 30 dní, uistite sa, že zariadenie vraciate v pôvodnom obale.

 

Vrátenie:

Ak ste zariadenie dostali, ale rozmysleli ste si to, môžete ho vrátiť do 30 dní.  Uistite sa, že ho vraciate v pôvodnom obale a priložte všetko príslušenstvo, ktoré bolo dodané s vašou objednávkou.

Použite predplatenú etiketu na vrátenie tovaru od spoločnosti DHL, ktorú ste dostali spolu so zariadením.

Etiketu na vrátenie nalepte na vonkajšiu stranu krabice a priložte k nej potvrdenie o vrátení, ktoré ste dostali.  Vrátený tovar odovzdajte na ktoromkoľvek zbernom mieste spoločnosti DHL.


Ak už nemáte etiketu na vrátenie, kontaktujte náš tím zákazníckeho servisu prostredníctvom Whatsapp, môžu vám vystaviť novú etiketu na vrátenie.

 

Výmena:

Ak si myslíte, že ste si zakúpili nesprávny prístroj, obráťte sa na náš zákaznícky servis prostredníctvom Whatsapp a jeden z našich odborníkov s Vami rád prediskutuje možnosti výmeny.

 

Záruka:

Dyson sú navrhnuté pre nepretržitý vysoký výkon. Ak sa stroj Dyson používa spôsobom, na ktorý je určený, a počas 2-ročnej záručnej lehoty sa pokazí, je našou povinnosťou ho opraviť alebo vymeniť. Existujú však určité okolnosti, za ktorých sa záruka Dyson nevzťahuje na opravu alebo výmenu stroja. Viac informácií nájdete tu.