Preskočiť navigáciu

Doručenie a vrátenie

Doručenie:

Vaša objednávka bude vybavená v predpokladanom termíne dodania (prípadne v časovom intervale) uvedenom v potvrdení o odoslaní, pokiaľ nenastane iná skutočnosť, ktorú nemôžeme ovplyvniť. Zvyčajne je to 120 až 168 hodín (5 až 7 pracovné dni), ak ste objednávku zadali do 14:00 hod. SEČ. Ak nie sme schopní dodržať odhadovaný dátum doručenia z dôvodu, ktorý nemôžeme ovplyvniť, budeme Vás kontaktovať s upraveným predpokladaným dátumom doručenia.


Dobierka:

Akceptujeme len platbu v hotovosti (v miestnej mene) pri doručení, nie kartou pri doručení.

Objednávky zadané prostredníctvom dobierky budú odoslané prostredníctvom nášho partnera UPS

Od spoločnosti UPS dostanete e-mail, v ktorom vás bude informovať o navrhovanom časovom intervale doručenia

Ak vám časový interval nevyhovuje, kontaktujte spoločnosť UPS a informujte ju o naplánovaní iného termínu

V prípade neúspešného doručenia (t. j. nikto nie je doma, aby prevzal objednávku / nie je k dispozícii hotovosť na úhradu) - urobíme ešte 2 pokusy, po ktorých bude objednávka zrušená.

Suma objednávky musí byť uhradená v plnej výške pred prevzatím balíka a podpísaním dodacieho listu. Balík je možné otvoriť až po tom, čo zákazník uhradí cenu zakúpených výrobkov v plnej výške. Na vlastné riziko môžete poveriť inú osobu, aby vo vašom mene zaplatila za prevzatie Výrobkov na určenej adrese.

Hranica hodnoty objednávky pre objednávku na dobierku je min. hodnota objednávky 300 Eur až max. hodnota objednávky 1000 Eur.

Zrušenie:

Ak ste úspešne zadali objednávku a rozmysleli ste si to, jednoducho odmietnite jej doručenie. Na vrátenie tovaru máte až 30 dní, uistite sa, že zariadenie vraciate v pôvodnom obale.

 

Vrátenie:

Ak ste zariadenie dostali, ale rozmysleli ste si to, môžete ho vrátiť do 30 dní.  Uistite sa, že ho vraciate v pôvodnom obale a priložte všetko príslušenstvo, ktoré bolo dodané s vašou objednávkou.

Kontaktujte náš zákaznícky servis prostredníctvom aplikácie WhatsApp, aby ste dostali bezplatný digitálny štítok na vrátenie tovaru.

Štítok vytlačte a pripevnite na škatuľu zariadenia Dyson, ktoré chcete vrátiť.

Dobierka:

Ak chcete vrátiť objednávku zakúpenú na dobierku, postupujte podľa nižšie uvedených krokov:

Kontaktujte zákaznícky servis cez WhatsApp alebo chat a požiadajte o štítok s adresou pre vrátenie tovaru

Na pôvodný balík použite návratový štítok, ktorý vám poskytol pracovník zákazníckeho servisu

Odovzdajte výrobok, ktorý sa má vrátiť, na najbližšom mieste DHL

Po prijatí vráteného výrobku vás náš pracovník zákazníckeho servisu osloví, aby získal vaše bankové údaje (číslo účtu, IBAN, BIC/SWIFT kód), kam bude vrátená suma prevedená.

Ak sa s vami nemôžeme spojiť telefonicky, pošleme vám e-mail na e-mailovú adresu uvedenú pri pokladni a požiadame vás, aby ste nás kontaktovali telefonicky a poskytli nám údaje o vašom bankovom účte na účely vrátenia peňazí.

Máme zabezpečený mechanizmus na spracovanie bankových údajov zákazníka, aby sme zaistili, že nedôjde k podvodu / porušeniu ochrany údajov

Dostanete e-mail s potvrdením bankových údajov. Ak bankové údaje v e-maile nie sú správne, obráťte sa na pracovníka zákazníckeho servisu, aby údaje opravil

Vrátenie peňazí môže trvať až 14 dní od prijatia výrobku spoločnosťou Dyson

 

Výmena:

Ak si myslíte, že ste si zakúpili nesprávny prístroj, obráťte sa na náš zákaznícky servis prostredníctvom Whatsapp a jeden z našich odborníkov s Vami rád prediskutuje možnosti výmeny.

 

Záruka:

Dyson sú navrhnuté pre nepretržitý vysoký výkon. Ak sa stroj Dyson používa spôsobom, na ktorý je určený, a počas 2-ročnej záručnej lehoty sa pokazí, je našou povinnosťou ho opraviť alebo vymeniť. Existujú však určité okolnosti, za ktorých sa záruka Dyson nevzťahuje na opravu alebo výmenu stroja. Viac informácií nájdete tu.