Kto je ručiťel?
Dyson Technology B.V., so sídlem De Ruijterkade 139, 1011 AC, Amsterdam, Holandsko.
Na čo sa vzťahuje záruka spoločnosti Dyson?
Záruka Dyson je komerčná záruka poskytovaná bezplatne spolu s kúpou vášho výrobku, ktorá sa vzťahuje na opravu alebo výmenu (podľa uváženia spoločnosti Dyson), ak sa zariadenie Dyson pokazí z dôvodu chybného materiálu alebo spracovania počas záručnej doby.
V prípade, že niektorý diel nie je na sklade (napr. určité farebné varianty), spoločnosť Dyson ho nahradí novým dielom vo funkčnom stave.
Na čo sa nevzťahuje záruka spoločnosti Dyson?
Spotrebiče Dyson sú navrhnuté a vyrobené tak, aby poskytovali trvalo vysoký výkon pri používaní v interiéri. Ak sa spotrebič Dyson používa na určený účel a počas záručnej doby sa pokazí, je našou povinnosťou ho opraviť alebo vymeniť.
V niektorých prípadoch sa však môže stať, že sa záruka spoločnosti Dyson nevzťahuje na opravu alebo výmenu. Tieto prípady sú uvedené nižšie a upozorňujeme na ne:
- Bežné opotrebovanie vrátane časom opotrebovaných dielov (napr. poistka, remeň, kefová lišta, batéria, filtre atď.).
- Náhodné poškodenie.
- Poruchy spôsobené zdrojmi napätia, ktoré sa nezhodujú s hodnotami uvedenými na štítku výrobku.
- Poškodenie spôsobené nevykonávaním odporúčanej údržby zariadenia.
- Odstránenie upchatia. Ak je vysávač Dyson zablokovaný, pozrite si návod na použitie Dyson, kde nájdete podrobnosti o tom, ako zablokovanie odstrániť. Ak si nie ste istí, môžete sa obrátiť na bezplatnú linku zákazníckej podpory 800 601 201. Odborník spoločnosti Dyson vám poradí, čo robiť.
- Poškodenie z vonkajších zdrojov, ako je doprava, počasie, výpadok prúdu alebo prepätie.
- Poruchy mimo kontroly spoločnosti Dyson.
- Vady spôsobené:
- Používanie zariadenia na iný ako určený účel, bez údržby alebo nedbalé používanie;
- nepoužívanie vysávača v súlade s návodom na použitie Dyson;
- používanie zariadenia Dyson na iné účely ako na bežné používanie v domácnosti v krajine, v ktorej bolo zakúpené;
- používanie dielov, ktoré neboli zmontované alebo nainštalované v súlade s pokynmi spoločnosti Dyson;
- používanie dielov a príslušenstva, ktoré nie sú originálnymi dielmi Dyson;
- nesprávna montáž alebo inštalácia (iná ako od spoločnosti Dyson);
- opravy alebo úpravy vykonané inými osobami ako spoločnosťou Dyson alebo jej autorizovanými zástupcami.
Ak máte akékoľvek pochybnosti o tom, na čo sa vzťahuje záruka spoločnosti Dyson, kontaktujte nás.
Ak uplatním reklamáciu v rámci záruky Dyson?
Ak váš výrobek ešte nie je u nás zaregistrovaný, postupujte podľa pokynov na stránke www.dyson.sk/support/registracia-produktu
Ak chcete uplatniť nárok na záruku na svoj výrobok Dyson, kontaktujte náš zákaznicky servis prostredníctvom jedného z kanálov uvedených na stránke www.dyson.sk/support/kontakt
Ak chcete uplatniť originálnu alebu náhradnú záruku Dyson, musíte pred uplatnením reklamácie predložiť doklad o doručení/nákupe. Upozorňujeme, že bez tohto dokumentu bude každá práca spoplatnená,
Kedy sa začína záruka spoločnosti Dyson a ako dlho trvá?
Záruka platí od dátumu zakúpenia zariadenia Dyson a jej trvanie je nasledovné:
2 roky záruka na:
- Bezkáblové vysávače
- Ventilátory a ohrievače
- Čističky a zvlhčovače vzduchu
- Sušice vlasov
- Stylery na vlasy
- Žehličky na vlasy
1 rok záruka na:
- Príslušenstvo
Kde platí záruka Dyson?
Ak sa výrobek predáva v rámci EÚ alebo Spojeného kráľovstva, záruka spoločnosti Dyson je platná len vtedy, ak (i) sa výrobok používa v krajine, v ktorej bol predaný, alebo (ii) sa zariadenie používa v Rakúsku, Belgicku, Dánsku, Fínsku, Francúzsku, Nemecku, Írsku, Taliansku, Holandsku, Nórsku, Poľsku, Španielsku, Švédsku, Švajčiarsku alebo Spojenom kráľovstve a v príslušnej krajine sa predáva rovnaký model výrobku s rovnakým napätím.
Ak výrobok odveziete do zahraničia, záruka möže zaniknúť. Budeme se vám však snažiť pomöcť v tejto krajine.
Je záruka Dyson prenosná?
Záruka Dyson je prenosná spolu s výrobkom Dyson za predpokladu, že sa predloží originálny doklad o kúpe od autorizovaného predajcu výrobkov Dyson.